Manchester United

Ze swoim dziedzictwem zakorzenionym w pierwszym odkryciu ropy w Teksasie w roku 1901, charakterystyczny pomarańczowy dysk obecnie globalnego sprzedawcy paliw i smarów, będzie pojawiał się na klubowych bandach reklamowych podczas meczów Premier League, FA Cup oraz League Cup odbywających się na Old Trafford.

Umowa ta pozwoli Gulf Oil International, firmie wchodzącej w skład Hinduja Group, na przyciągnięcie fanów Manchesteru United z całego świata, włączając w to 325 milionów kibiców w Azji, którą Gulf uważa za główny obszar zainteresowania, gdyż jego obecność w Indiach jest silna, podobnie jak szybki rozwój firmy w Chinach, Środkowym Wschodzie i w Indonezji.

Ta nowa umowa partnerska odzwierciedla zaangażowanie firmy Gulf w stałe dodawanie swoim klientom wartości. Wynika to między innymi z obecności Gulf w ponad 110 krajach na całym świecie oraz posiadaniu stacji paliwowych w 25 krajach, oraz z dobrze prosperującego przemysłu morskiego.

Oto, jak skomentował sprawę Richald Arnold, Dyrektor Zarządzający Manchester United Group:

“Pomimo tego, że zarówno Manchester United, jak i Gulf ewoluowały i przystosowały się od swojego powstania ponad 100 lat temu, żadne z nich nie zapomniało o swoich korzeniach. Gulf zawsze stara się demonstrować swoje podstawowe wartości – jakość, wytrzymałość, oraz pasję, które są zasadami, które wyznaje także Klub.”

“Gulf Oil International ma już znaczące doświadczenie w świecie sportu i cieszymy się z możliwości współpracy z nimi i rozszerzenia naszej działalności także na świat piłki nożnej. Poprzez to partnerstwo, będziemy promować nasze zaangażowanie w celu dotarcia do naszych fanów na całym świecie, a zwłaszcza w Azji.”

Wiceprezes Gulf Oil International Frank Rutten powiedział:

“Gulf postrzegany jest jako ikoniczna marka w kręgach sportów motorowych, lecz jest to doprawdy ekscytująca szansa na rozszerzenie naszych umów sponsorskich poza świat sportów motorowych oraz zaistnienia na scenie globalnej – pokazując przy tym nasze ambicje oraz aspiracje związane z rozwojem marki.”

“To partnerstwo z Manchesterem United, z całą pewnością największą marką w świecie piłki nożnej, rozpoczyna współpracę dwóch marek z nieprawdopodobną historią, dumnych ze swoich wspaniałych osiągnięć, oraz posiadających umiejętność wsłuchiwania się w życzenia swoich klientów – w przypadku Manchesteru United fanów klubu – i obrócenie tego wszystkiego w czyny. Jesteśmy szalenie podekscytowani perspektywą wspólnego postępu.”