Wizja i Wartości

Może i mamy 100-letnie dziedzictwo w sektorze paliw i smarów, lecz nadal utrzymujemy młodzieńcze i nowatorskie podejście marki pretendującej do bycia liderem. Dokładamy wszelkich starań, aby wzbudzić u naszych klientów, partnerów oraz pracowników, lojalność oraz zaufanie. Gdy zmienia się świat, my jesteśmy na tyle sprawni i elastyczni, by również się zmieniać.

Mamy duże ambicje na przyszłość. Do roku 2020 planujemy następujące rzeczy:

  • Bycie uznawanym za firmę downstream z pierwszej dziesiątki na świecie w przemyśle petrochemicznym – biorąc pod uwagę wartość, wielkość handlu, dochody i rozpoznawalność marki
  • Rozwijać się poprzez wdrażanie atrakcyjnych ofert dla klientów w połączeniu z innowacyjnym opracowaniem produktów i rozwiązań technicznych
  • Podwojenie naszych produkcji, dystrybucji i sprzedaży produktów marki Gulf
  • Poprawienie rozwoju sieci stacji paliwowych marki Gulf, tak aby wesprzeć firmę w jej podróży, podczas której przeszła od swoich 5 krajów w fazie początkowej, do ponad 60.

Osiągniemy to poprzez bycie firmą elastyczną, niezawodną i odpowiednio reagującą na zmieniające się warunki – kierując się potrzebami wielu wschodzących gospodarek. Zapewnimy, że nasi klienci – poprzez naszą zdolność do zwiększania ich wartości – pozostaną naszym priorytetem.

Będziemy pielęgnować pasję naszych pracowników oraz rozwijać talent w Gulf Businesses. Udowodnimy zarówno społeczeństwu, jak i światu, w którym żyjemy, że jesteśmy odpowiedzialni. Dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości poprzez stałe skupianie się na naszych trzech podstawowych zasadach: Jakości, Wytrwałości oraz Pasji.