We’ve Got History

Historia? Mamy to.

Od odkrycia teksańskiego oleju w 1901 r., wprowadzenia pierwszej na świecie stacji benzynowej typu Drive-through w 1910 r., po współczesne nowoczesne syntetyczne środki smarne, postęp w dziedzinie e-płynów i kwitnący globalny biznes morski. Gulf to obecnie najszybciej rozwijająca się firma zajmująca się środkami smarnymi na świecie, działająca w ponad 110 krajach na całym świecie i posiadająca stacje benzynowe w 22 krajach.

Nasza przyszłość jest zbudowana na historii.

Ikoniczne pomarańczowo-niebieskie kolory wyścigowe, które zadebiutowały w 1967 roku i zostały uwiecznione w klasycznym filmie Le Mans Steve’a McQueena z 1970 roku, nadają marce niezrównany prestiż.

Gulf rozumie historię, innowacje i chęć doskonalenia się.

Dlatego w 2016 roku Gulf nawiązał współpracę z zespołem Manchester United. Partnerstwo, które łączy dwie marki z niesamowitym dziedzictwem i dumą z doskonałych wyników. Wspólnie przedstawiliśmy te kultowe marki fanom na całym świecie, prowadząc działalność na pięciu kontynentach.

Teraz, dzięki „We’ve Got History”, Gulf da fanom Manchesteru United wgląd i kontekst przed niektórymi z najważniejszych spotkań sezonu. Kto lepiej  opowie o znanych meczach z minionych lat niż firma z prawie 120-letnią historią? Wypatruj filmów na platformach Gulf i Manchester United przez cały sezon.

Aby uczcić premierę We’ve Got History, Gulf i Manchester United dają fanom szansę na wygranie niesamowitego pakietu nagród.

Nagrody obejmują podpisane upominki Gulf i Manchester United od Sir Alexa Fergusona oraz członków drużyny, która zdobyła Puchar Europy w latach 99 i 68 oraz rozmowę telefoniczną od jednego z legendarnych zawodników!

LINK do strony konkursu https://www.manutd.com/GulfWGH